Sovit 13 timmar!


Hej hej :)


Idag kan jag fan inte klaga på för lite sömn för har sovit sammanlagt 13 timmar sen igår :) DET BEHÖVDES!




Har nyss varit hos bm, det gick väl bra.
Bebisens hjärtljud var jätte bra när hon väl kunde höra dom eftersom busungen var vaken och sparkade en massa. Hon har även lagt sig med huvudet neråt och gör sig förberedd för utgång, haha :) Sweet!

Jag hade även lågt blodvärde igen och det låg på 98 så nu blir det att äta järntabletter igen,
sen hade jag möjligtvis äggvita i urinen så skulle ta med mig ett nytt urinprov den 26:e när det är dags för ett nytt besök.

Jag var även tvungen att vaccinera mig och det var tänkt att Johnny också skulle göra det men eftersom vi inte hade med oss pengar så sket han i det men eftersom jag låg i riskgruppen fick jag göra det gratis. =)

Börjar redan känna mig dålig av vaccinet, känner mig yr och börjar tappa känseln i armen och det var just därför jag inte tog något vaccin förra året för man kunde bli lika sjuk av vaccinet (om inte sjukare) än själva influensan.

Men nu handlar det inte bara om mig
,
eftersom mitt immunförsvar är så försvagat så skulle jag förmodligen få influensan direkt och sen har jag ju även varit sjuk i stort sett under hela graviditeten. Så nu valde jag att ta vaccinet för barnets skull för att den nya influensan kan ge henne skador om jag skulle smittas och nu är det inte längre jag som är viktigast utan det är hon, mitt lilla hjärta <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se