Sovit 1 timme inatt, jag behöver mer !!


Tjenis :)

 




Igår kväll så hade vi besök av Micke, det var mycket trevligt =)
Vi kollade idol, åt chips, drack cola och grogg (dom drack).
Och på tal om idol så måste jag säga att Jay är min absoluta favorit, älskar hans röst och där har vi vinnaren!!!!



Micke tog bussen härifrån vid ett , och då fick jag något cp ryck och börja städa lägenheten, diska, skura toaletten och handfaten samt badkaret, höll på till 3-4 tiden och gick sedan och la mig somnade dock inte förens vid 7 och vaknade vid 8 igen :/  Så nu sitter jag här och har tagit en alvedon och mumsar i mig frukost, ska nog snart in i badet en sväng tänkte jag och sen sätter jag väl igång med dammsugaren och torka golven.




<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se