ONSDAG 17e NOVEMBER :)

 

 




Fan vad trött jag är nu förtiden jag sover i stort sett hela tiden men det är lika bra att passa på innan bebisen kommer för då blir det nog inte alltför mycket sömn kan jag tänka mig.

Sov lite igår innan älsklingen kom hem från jobbet och när han kom hem kröp han ner i sängen hos mig och vi gosade lite, jätte mysigt <3  Älskar när han lägger sig bakom om håller om mig, det känns så himla bra.
Sen somnade jag om igen och vaknade vid 8 ungefär av att han väckte mig och då pratade jag tydligen i sömnen haha. Brukar vanligtvis vara han som pratar i sömnen inte jag! :)


Johnny - Älskling är du vaken? jag har gjort mat åt dig..
Jag - Jag är vaken
Johnny - okej bra, kom upp innan maten kallnar

Sedan går det ca 5 minuter och jag har fortfarande inte gått upp

Johnny - Hallå älskling kom upp då, är du vaken eller?
Jag - Jag skojade bara jag är inte vaken.




Och jag var ju inte vaken heller för jag sov hela tiden, fick höra detta av Johnny när jag vakna hah :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se