Fan också...

 

Skit.

 



Sorry för att jag har varit dålig på att uppdatera bilder men min mobil är helt paj :/ vissa bilder man tar sparas inte ens i mobilen utan försvinner :/ och dom som väl sparas går inte lägga in på datorn för att sladden och datorn får ingen kontakt. Dessutom ringer inte mobilen alltid utan folk som ringer mig får oftast " abonneten du söker kan inte nås för tillfället" fast mobilen är på. Och sms funktionen är helt mongo den med, jag märker aldrig när jag får sms för den ger inte ifrån sig något ljud eller vibration och man ser inte heller ett sånt där litet brev uppe i hörnet :/

Så hela mobilen är fucked up med andra ord. Jippi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se