chill

 

 



God kväll :)

Ikväll har det varit lugnt, inte gjort mycket alls.
Vi tog en promenad till Ica och köpte alvedon
så jag kände mig lite piggare när jag fick i mig en sån.


Har även varit snäll och gjort matlåda till älsklingen, blev dock bara makaroner och köttbullar men det får duga åt honom, det är ju andra gången idag jag lagar mat trots att jag mår riktigt dåligt. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, jag har spenderat hela kvällen med att se sista säsongen av That 70´s show, hehe för roligt <3


Har världens hosta så ska dricka lite honungsvatten innan jag lägger mig, sov så gott allihopa <3






Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2010-11-09 @ 09:28:04
URL: http://thelifeofs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se