Barnmorskan :)


God morgon :)



Jag har nyss kommit hem från bm, tog lite prover, pratade lite och hon klämde på magen.

Magen har inte växt så mycket sen sista besöket men lite i alla fall och det är huvudsaken.
Fick höra min lilla älsklings hjärtljud också som låg på 135 vilket var bra :) så mysigt <3
Blodvärdet däremot hade inte gått upp något så ska hämta ut nya järntabletter samt b12 vitamintabletter så jag samlar på mig massa järn inför förlossningen :)

Fick även lämna nytt urinprov idag eftersom bm såg spår av äggvita förra gången men nu var det helt bra och det var ju tur det:)

Hon sa även åt mig att vid nästa besök den 6:e december så ska hon skriva en sammanfattning och då ska jag fundera ut hur jag vill ha det på förlossningen och sånt där. Gud så spännande det börjar verkligen närma sig nu :)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du oskuld

2010-11-26 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se