Trött och seg.

Idag har det varit en ganska så seg dag och har varit enormt trött likaså älsklingen och detta pga gizmo höll på springa runt och dra i sladdar, rulla ihop mattor, kraffsa på fönstret och skrika som en galen gris.
Jag spydde även rätt rejält inatt så vid 2 tiden var jag tvungen att fixa 2 natt mackor och lite juice för att stabilisera magen.




Annars idag så har det inte hänt alltför mycket, var iväg på ett möte på dagen som gick kanon bra och sen åkte älsklingen hem till sin mamma och jag åkte hem för mådde piss. Jag mår verkligen fruktansvärt illa utan postafen så ska nog köpa på mig några paket när jag får cash för då man har ett litet lager så att det aldrig tar slut.








Dagens mat, inte alltför nyttig men va fan jag måste väl inte vara nyttig? Är ju gravid för fasen, det är enda gången man typ får svulla i sig massa skit utan att få dåligt samvete och tvinga sig själv att träna bort alla kalorier igen, det är bara att vräka i sig haha  :)


Nu har vi precis kollat klart på Rush hour 2 så nu blir det lite Criminal minds sen sängen :)



God natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se