Sol, saft och spyor!

Idag har det varit soligt och fint, eller rättare sagt det har varit skönt som fan ute idag. Vaknade vid  12  och drog sedan hem till Marre runt halv 1. Vi satt hemma hos henne och snackade skit, rökte cigg, drack vin (hon) och saft (jag). Kände mig lite smått osocial när jag var tvungen att springa iväg mitt i en diskussion och spy, det hände 3 gånger haha. Men men så är livet som gravid. Anyway, var kvar hemma hos marie till ungefär kl 6 och sedan drog jag hem och käkade lite soppa och sedan vilade jag några timmar.







Runt 12 tog jag och älsklingen en promenad i regnet till Statiol och köpte en varsin baguette och cola, mumsigt.
Och nu ligger älsklingen och sover för fullt för han ska börja jobba imorgon kl 07.00, jag däremot blir nog vaken ett tag till, hhaha men men.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se