Nu är helgen slut..

Har varit en väldigt lugn helg faktiskt, har bara varit hemma och glott på tv. Älsklingen drack dock några öl i fredags och jag höll mig till cola i vanlig ordning =) hehe men det gör inte mig något, spyr nästan vid blotta tanken på öl eller alkohol överhuvudtaget.

Jag har även mått mycket bättre dom senaste dagarna tack vare Milka som jag fick åksjuketabletter (Postafen) av, som hjälper mot illamåendet otroligt bra (Tusen tack). Har även börjat med en daglig dos av Folsyra som är ett nödvändigt kosttillskott när man är gravid enligt barnmorskan.






På tal om barnmorskan, så ska vi dit imorgon (Måndag) kl 13:00 , lite nervöst men mest spännande, uppdaterar mer om det i morgon efter vi har varit där.



Kommentarer
Postat av: JNY ©

Lycka till hos barnmorskan! skönt att postafen fungerade mot illamåendet :D <3

2010-05-10 @ 10:22:37
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se