Kattattack och spruta!

Idag har jag inte gjort alldeles för mycket. min nya telefon kom idag, hihi. Som jag fick av älsklingen <3 Så snällt! Så nu äger jag denna underbara telefon <3 im lovin it <3 



SONY ERICSSON VIVAZ <3 



Har även varit hos läkaren, fick en jour tid. Gizmo attackerade mig och bet hål i armen på mig när jag skulle kolla på hans öra ( för han kliade sig så mycket). Men nu är han lika gosig och mysig som vanligt, förstår inte.  Hos läkaren Fick jag en stelkrampsspruta och bandage. Och det gör fortfarnade riktigt ont och kan inte riktigt röra handleden :(
Gillade dock inte den första läkaren jag fick hon var riktigt dryg, börja fråga om mina ärr och så, seriöst det har väl inte hon med att göra?! Är ju för fan gammla ärr. Sen läste hon i min journal att jag var gravid och gav mig en sån där såna som du ska inte ha barn-blick, ÖH WTF? Man ska inte döma boken efter omslaget, är det inte så man säger?





Har för övrigt världens tandvärk då jag har lyckas bita av en tand som nu är i stort behov av att fixas/lagas  men tydligen får jag ingen hjälp för ens min andra räkning samt en gammal skuld är betald, Sjukt fan, jag har inga pengar just nu måste vänta tills pengarna kommer ju, så jag ska alltså gå och ha såhär ont tills
dess? FYFAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se