Grov smärta!

Har haft en riktigt grov obeskrivlig smärta i ryggen hela dagen och det vill verkligen inte släppa, det är hemskt.
Och har nyss varit hem en sväng och fixat lite och tror jag har överansträngt kroppen rejält, har burit en massa saker hit och dit vilken man inte ska göra när man är gravid men kändes inte tungt när jag bar det men nu känns det i hela kroppen och känner mig svimfärdig :´( Blir riktigt orolig för barnet faktiskt, det får inte gå fel nu, det får det inte.


Annars har det varit en trevlig kväll, vi kollade på familjen är värre och sedan kom lite folk över och alla satt och drack förutom jag då , var riktigt trevligt faktiskt.





Colan är min <3 dock inte alla öl som dracks resten står i köket haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se