LÖRDAG!

ÅH yäh =) Sitter hemma hos älsklingen och väntar på bussen för ska hem till pappa i Brickehill som fyller år idag, så vi ska väl fira med lite öl och så vidare, kan nog mycket väl bli en trevlig kväll får hoppas det i alla fall :) Har ju inte heller träffat pappa efter operationen så får väl se om han ser någon skillnad eller inte :) När jag tänker efter har jaf faktiskt inte träffat pappa sen nyårsdagen vilket är ett bra tag sen så ser verkligen fram emot att träffa honom, Saknar han något enormt faktiskt. Men kommer sakna älsklingen ikväll, har ju blivit så van att alltid ha honom i min närhet att det känns konstigt när han inte är det, hehe men kanske kommer tillbaks och sover här ikväll det visar sig :) Den som lever får se som sagt!

 

 

Igår blev det som sagt Frimis med älsklingen, skulle även träffa syrran där  men hon hade dragit i stort sett när vi kom så hann aldrig med det men vi hade kul ändå :) Var nog längesen jag skrattade sådär mycket faktiskt, fyfan börjar garva bara jag tänker på igår, haha. Man måste verkligen ha vart där för att förstå det roliga så är onödigt att ens försöka mig på en beskrivning av det hela så det hoppar vi. Men med andra ord en helt okej utekväll! :)

 

 

 

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: JNY ©

Hej gumamn jag är med i en bikinitävling och skulle bli jätteglad & tacksam om du ville rösta på mig ;) länken hittar du på min blogg! puss <3

2010-03-29 @ 13:57:22
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se