dålig uppdatering...

Tyvärr men mitt internet abonnemang har gått ut, så måste beställa nytt men slänger in ett inlägg då och då när jag har möjlighet so don´t worry ! =)

Gården var awesome speciellt natten hihi <3 Men drog hem till Ida och bärsa lite och hon försökte hela tiden para ihop mig med hennes killes kusin fett jobbigt och hon verka inte riktigt förstå att jag inte var intresserad, jag har ju min Johnny och han är den enda killen för mig <3  Drog senare och mötte upp älsklingen och drack lite och sen drog vi vidare på fest i stjärnhusen, där han syster var ( hon är för söt alltså) det var trevligt och den festen fick mig att komma till insikt, NU vet jag vad jag ska göra med mitt liv tack vare den ledsna damen där (tack) jag ska plugga till socionom. Så blir ansöka till universitet snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se