Utan dig är jag ingenting <3

Jag kan omöjligt beskriva vad du betyder för mig och hur mycket, men ska göra mitt bästa!


Du är det bästa som någonsin hänt mig och kan inte tänka mig ett liv utan dig vid min sida. Du gör mitt liv så mycket mer intressant. Jag älskar att ha dig i min närhet även fast jag inte alltid visar det. Varje minut utan dig känns som en evighet.

Du är så himla underbar och snäll trots att jag varit jätte jobbig den senaste tiden, Jag har skrikit på dig, bråkat med dig och varit allmänt otrevlig och jobbig, Men du vet att jag inte är såhär egentligen utan det beror på dessa hemska humörsvängningar som jag lider av pga graviditen. Att du ens står ut med mig just nu är för mig ett stort mysterium.

Varje gång jag ser dig dunkar mitt hjärta fortare och hårdare, varje gång jag hör din röst ler jag för mig själv och varje gång du tittar mig i ögonen fylls hela min kropp med ett lyckorus, Jag är så jävla glad att du är min och jag kommer aldrig släppa dig min älskling <3

Jag trodde aldrig jag skullle hitta någon som du, trodde aldrig jag kunde känna såhär för någon annan och trodde aldrig jag kunde hitta en person som jag vill dela hela mitt liv med och skaffa barn med men nu har jag hittat dig.

Jag har hittat min matchande pusselbit <3






Johnny Andersson, du är mitt allt du får aldrig glömma det! Är så lycklig över att vi fann varandra och det är otroligt att vi har ett barn på väg,  OCH jag vet att du kommer bli en grym farsa, den bästa.











Kommer alltid att älska dig mitt lilla chipsmongo! <3 hihi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se