Seegt!

God morgon!

Vaknade klockan 6 och var tvungen att spy, sedan spydde katten, sedan spydde jag igen och nu sitter jag här och kan inte sova, jobbigt som fan jag vill ju sova ett tag till men vad gör man?! Vet inte vad jag ska göra nu såhär tidigt på morgonen, kanske spela lite sims... mest för att fördriva tiden.


Igår var en toppen dag, jag mådde fan bra för första gången på länge, ingen spyor och ingen ryggvärk eller någon annan värk heller för den delen sen var ju vädret helt jävla underbart.


Igår kväll blev det lite mys med godis och cola, och så käkade vi hamburgare och spelade kung fu panda. Jag ska ju egentligen inte spela någon form av spel för jag blir ju så himla arg, vart tokig igår när jag inte klara något och älsklingen satt bara och skratta, haha. Kan dock tänka mig att det såg roligt ut för den som sitter bredvid.





Ångrar mig ang att spela sims tror jag provar sängen igen, natti <3 hehe.






Kommentarer
Postat av: ssau

Hej ! fin blogg du har :) !

Kommentera gärna om vad du tycker om min avslutningsklänning, hiss/ diss ? :) Kram !

2010-06-07 @ 13:57:29
URL: http://mondoblog.se/lifeofssau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se