Ostmacka + cola = Frukost!

Hahha, i alla fall idag :)


Anyway, igår var som sagt en toppen dag eftersom jag fick veta att barnet mår bra så jag gick runt i ett lyckosrus resten av dagen/kvällen och kunde äntliten somna, har ju inte kunnat sova bra när jag varit orolig för barnet men när jag fick veta att allt var toppen så däcka jag vid 9 ungefär haha. Men innan dess lagade jag lite mat, min favoriträtt typ...





Wok,nudlar , red thai hot sås, och "kyckling" bitar ( alltså veggie) . <3





Och måste bara lägga in en super gullig bild på Tyson som jag tog för någon natt sedan, jag vaknade av att jag var tvungen att gå upp på toa som vanligt och när jag sitter där så hör jag hur det piper och jag kollar runt ett tad till slut fick jag syn på Tyson :)





Uppe på dörren.. hahah :)






Kommentarer
Postat av: Heej

Vad har Marie Spansk för blogg??

2010-06-09 @ 19:31:54
Postat av: Penny

Det beror på vem det är som frågar :-O

2010-06-09 @ 19:52:31
URL: http://pennylicious.blogg.se/
Postat av: Heej

Emma

Grattis till bebis förresten!!

2010-06-10 @ 12:11:05
Postat av: Penny

Tack så mycket Emma :)

2010-06-10 @ 16:30:04
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se