I need my mommy...







Jag och mamma har haft världens jävla bråk ikväll och jag har inte gråtit såhär mycket på evigheter.
Jag känner mig sårad, ensam och övergiven. Jag har nog aldrig blivit såhär ledsen när vi har bråkat förut, kan inte sluta tänka på dig och hur mycket jag behöver dig, vilket gör att jag får jätte ont i magen och inte kan sova, jag är ledsen! Riktigt jävla ledsen!


Jag vill inte ha det såhär, jag vill inte att vi ska bråka så som vi gör. Du är den som betyder mest för mig och du är den enda föräldern jag har, jag behöver dina råd och åsikter och utan dig vet jag inte vad jag ska ta mig till, utan dig är jag vilse.....










A mother is she who can take the place of all others
but whose place no one else can take.







Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tänkte bara tipsa om min växande blogg.

den handlar om mode,foto,mig & massa musik.

titta gärna in :) kram

2010-06-22 @ 11:54:30
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se