Sol, jordgubbar och en konstig katt!

En perfekt morgon med andra ord.. haha. Jag sitter iaf här och käkar jordgubbar och lyssnar på Suit up med Barney från how i met your mother ( kommer jag någonsin tröttna på denna låt?) medans Tyson vaktar sängen, tror han har gått in någo slags fas där han tror att han är en vakthund och ibland en spårhund men just nu kör han vakthunds stilen. Försökte bädda sängen förut men det fick jag inte haha, men han är så söt som går fram och tillbaka i sängen och piper lite då och då.

Vid kl ett ska mamma komma, vi tänkte åka ut och handla lite mat sen kanske köra förbi apoteket om hon har lust, jag behöver ju lite grejer därifrån, hehe.  Fast det jag behöver mest av allt just nu är en hårfärg, råkade nämligen ut för en "olycka" igår *host* hårkatastrof, så ska försöka åtgärda det idag, wish me luck!


 

 

 


Thank joo, komm again!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se