Lördag, 5 månader med älskling <3


Idag sov jag riktigt länge faktiskt men det behövdes verkligen. Sen blev det bara att göra sig i ordning och dra upp på stan för att käka. Vi tänkte ju först käka på kinamuren eller något liknade för att vi firar ju 5 månader ihop idag men tiden räckte inte riktigt till så blev Lokus istället men det var gott det med, dock lite för feta pizzor för min smak men var så jävla hungrig så fick gå endå.

 

 


Var så jävla varmt så vi satt på uteserveringen, helt ensamma.


 

 

 

 

Efter maten blev det att vandra iväg till Filmstaden för lite bio, med cola och varma chips, mums <3

Och filmen var riktigt rolig så det var ju bra.


 

 

 

 

 

5 månader idag med min Johnny, så himla underbart känns det och är så jävla lycklig, livet är perfekt <3

Är i stort sett osminkad på bilderna för hann inte sminka mig, haha.

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se