Unbroken!

Jag har fått tillbaka min älskling nu :) eller ja igår, så nu är allt tipp topp :) Kääärlek <3 Så nu när man tänker efter var jag ledsen och grät massor i onödan, haha men det visste jag ju inte då trodde allt var över men i guess i was wrong. Det är inte över det har bara börjat <3


Igår hade jag mycket för mig, haha. Jens kom över och vi körde lite singstar och fula oss som vanligt, jag körde även en karatespark på honom  fast det var jag som fick ont, och det gör fortfarande ont. Hade nämligen kjol på mig ( och det säger sig självt, karatespark i kjol?) så kjolen stoppade sparken och jag ramla omkull med hela armen bakom ryggen så tror jag sträckte någon muskel..AJ AJ!  Efter ett tag så drog han hem och jag tog mig en promenad till Willys och handla lite grejer, typ choklad <3


På kvällen drog jag hem till älsklingen och drack lite öl. Drog till frimis men var inte kvar länge för det sög där fan, inget fel på sällskapet alltså men antar att jag inte direkt var på något frimis humör och inte älsklingen heller haha =) Anyway så drog vi vidare till liqiud för att träffa Jenny och Tess , som inte var där haha .. bra där. Men beställde öl och satt oss där ett tag. Sedan dök Kärnä och Johan upp riktigt nice fett längesen jag träffade honom fan, så jävla rolig kille så det finns inte haha <3 Och han började dra upp massa gammalt skit som när han tex ställde upp för mig under min "ta livet av mig -period" Och ja, jag är fortfarande enormt tacksam för det, du var där för mig och verkligen ställde upp och du hjälpte mig otroligt mycket, är ju tack vare dig jag orkade ta mig igenom allt och kan aldrig tacka dig tillräckligt, utan dig hade jag förmodligen varit död, du är en underbar människa och jag önskar dig all lycka i livet. Du förtjänar verkligen att vara lycklig <3. Du måste bara kunna släppa in folk i ditt liv tro mig jag om någon vet hur svårt det är men under den där tuffa och kaxig ytan finns en snäll, omtänksam, gullig och helt underbar kille det vet jag för har sett honom , nu måste du bara visa resten av världen!!!!




OCH som alla vet har även jag svårt att släppa in folk i mitt liv, men jag försöker nu och jag lyckas bra. Berättade för älsklingen  om våldtäkten igår, hur det gick till, hur jag mådde efter och om rättegången och det har jag aldrig berättat för någon, inte alla detaljer så som jag gjorde igår förutom för polis och advokater då alltså, Men jag berätta det för honom och vet inte säkert om han förstod varför och han sa att jag inte behövde berätta om det men jo det behövde jag för det var liksom som ett bevis på att jag litar på honom till 100% och att jag vill ha honom i mitt och vågar låta honom komma  mig nära . Och det behövde jag bevisa för honom kände jag med tanke på allt jag sagt förut om hur rädd jag var för att komma någon nära osv så jag hoppas han förstår att han är den enda jag vill ha <3




























jhkm






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se