Tisdag..

Och jag har fan lika ont i dag, hur kan man ha en sån fruktansvärd smärta? förstår det inte, tror inte allt är som det ska för har nog aldrig haft såhär ont, eller jo en gång så jag vet nog vad felet är men ingen lust att gå in på det ämnet nu.


Annars idag så har jag hängt på Marieberg och bara haft ont, dock inte handlat något eftersom jag inte har några cash nu :´( men Jenza handla en massa, 2 par jeans, 5 par t-shirtar, 3 tröjor, 8 par kalsonger, en laptop, en söt liten tröja till sin syrra, och ja just ja jag fick några par kalsonger också (AWESOME)  för det är ju såå skönt att ha på sig när men har mens :) Perfekt.  Vi tänkte käka på donkan men dom har ett jävligt dåligt urval när det gäller vegetariska rätter så vi hoppade det och drag vidare till Max i Eurostop och käkade där.

Vi satt även och funderade över om vi skulle ta en sväng in på systemet och förgylla våran vardag med lite alkohol men nej ingen av oss var direkt sugna på det så det hoppade vi också.

När vi satt där och käkade på Max kom jag att tänka på en grej, jag umgås fan oftare med Jens än med min pojkvän haha. Wierd! Det är ju inte så att jag väljer bort min pojkvän , det blir tydligen bara aldrig av. men men hehe sånt som händer.

Nu ska jag ta mig en liten promenad i kylan och försöka gå bort lite av smärtan i alla fall.







Tooodels.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp lite nya bilder!

2010-02-23 @ 17:55:48
Postat av: JNY ©

tråkigt att de inte blir av så ofta att ni ses, men det är också lätt att man tröttnar på varann om man ses för mycket.. men hoppas allt är bra mellan er ändå :) kram!

2010-02-23 @ 17:58:55
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Penny

Ja det kommer fler bilder ta det lugnt :)



Jo jag vet Jenny jodå allt är toppen mellan oss så är ju inte det, han jobbar ju och sen är väl jag kanske inte det roligaste sällskapet just nu när jag har så jävla ont hehe . puss!

2010-02-23 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se