Klant.

Jag är nog världens klantigaste människa, enormt förvånande att jag inte är rullstolsbunden vid det här laget.
Som jag nämnade i förra inlägget så gjode jag ju en karate spark så jag flög omkull, och förut halka jag utomhus. Och redan sen igår har jag haft enormt ont i just armen, ryggen, nacken och huvudet och efter jag halka kände jag mig värre, käned mig snurrig och konstig och armen domnade bort  så jenns tyckte vi skulle åka till sjukhuset and so we did.

Och det visade sig att jag gjort illa någon muskel, vrickat armen, hjärnskakning, och en spricka i skulderbladet, och läkren trodde även att det kunde va en nerv som låg lite fel därav bort domningarna i armen.

Så nu är det slut på karatesparkar för min del ... eller iaf karatesparkar i kjol.



Kommentarer
Postat av: C



UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2010-03-05 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se