Glömde nästan..



Dagens goda gärning
- Tröstade en liten pojke och hjälpte han hitta sin mamma på Marieberg!


Blev även en omedeveten god gärning också. Im on fire!

Dagens omedvetna goda gärning - Vi var på väg till bilen vid eurostop och jag vände mig snabbt om och råka knuffa omkull en kille som kom springandes i full fart och en tjej kom springandes efter, han hade stulit hennes väska och jag stoppade honom tydligen och hon fick tillbaka sin väska. Hon gav mig även 100 kr som hjälp men jag ville inte ha dom för då skulle det ju inte räknas som en god gärning eller!? jag vet inte... men hon insisterade så  jag tog emot dom till slut!



Men jag har faktiskt varit trevlig hela dagen egentligen, hållit upp dörrar åt folk och såna grejor, det brukar jag aldrig annars göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se