Slutkörd och ledsen :´(




Känner mig usel, världelös och totalt kass som mamma förtillfället.
Min dotter har gråtit konstant hela dagen samt kvällen och vill amma var 20e min, så förmodligen mättar inte min mjölk ordentligt så ska prva mjölk tillägg i morgon. Jag ska dock fortsätta amma så länge jag kan men kombinera med mjölkersättning så hon blir ordentligt mätt, ska ringa barnmorskan i morgon och höra efter lite.

Men känner mig så värdelös när hon skriker och inte går att trösta, när hon äter men inte blir mätt, jag känner mig kass och att min mjölk förmodligen inte mättar så länge ger mig dåligt samvete!!


Jag älskar henne mer än jag någonsin kommer kunna förklara och vill bara att hon ska må bra och vara lycklig, mitt lilla hjärta <3






Jag borde sluta gråta....men tårarna verkar aldrig ta slut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se