Onsdag <3

 

Helloj :)

 

Obs: är bliden som blev lite sne inte julgranen, haha!



Idag har jag inte gjort så himla mycket, låg faktiskt i sängen till ca 13.30 pga magvärk innan jag begav mig uppåt och tog mig en kopp hallonbladste (som för övrigt inte alls är gott) sedan ringde till förlossningen för att höra om det verkligen ska göra så jävla ont och det kan det tydligen göra men dom tyckte ändå jag skulle prata med min barnmorska om det i morgon så ska ta och göra det tänkte jag.


Annars så har jag diskat lite och fixat klart julgranen samt bytt ljus i adventsljusstakarna efter som dom hade gått sönder men får hoppas dom håller denna gång. =)


Är för övrigt väldigt sur på försäkringskassan för dom håller på och krånglar så jag aldrig får mina pengar :/ Men får ringa dom i morgon och skälla lite på dom så blir det kanske bättre :)




Ha en trevligt onsdagskväll allesammans <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se