Nattmackor :)




Nu är man vaken igen, eller ja har varit vaken ett tag men inte hunnit blogga för har matat, bytt blöja och nattat lilltjejen. Just nu sitter jag och små fryser lite och äter rostat bröd med ost, det är fan för gott alltså.

Novah är en riktig liten sömntuta, jag måste ju väcka henne ibland för att mata henne så det inte går allt för lång tid mellan mattiderna, så jag ställer ju alarm på nätterna för att gå upp och amma henne. Det får ju inte gå mer än 5 timmar mellan måltiderna och skulle jag inte väcka henne så skulle hon nog sova mer än 5 timmar i sträck, haha. Dock tycker jag 5 timmar är alldeles för länge också så låter det inte gå så lång tid mellan men ibland vaknar hon ju själv och är hungrig och ibland vill hon äta 2 gånger på 1 timme och ibland lite längre mellanrum men huvudsaken är ju att hon inte behöver vara hungrig och att hon får mat.







De här fina sängkläderna fick Novah i julklapp av sin gammelfarmor, jätte fina <3





Nej nu ska jag göra mig en kopp jordgubbste och mysa ner mig i soffan framför någon bra film om jag hittar någon dvs..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se