Kvällsmys framför tvn <3

 

 

 

Ikväll spenderas kvällen som vanligt framför tvn men det är mysigt och skönt, speciellt när man har riktigt ont och inte orkar så mycket annat. Har sett säsongsavslutningen av Vampire Diaries, lite trist men har för mig att det börjar igen i januari någon gång :) Och nu sitter jag bänkad framför Criminal Minds och väntar på att potatisgratängen ska bli klar, mums <3

 

 

I natt hoppas jag på lite mer sömn för i morgon ska det städas och fixas tills lördag då min super snälla kusin och hennes man kommer på besök med babykläder som dom köpt till oss, så underbart snälla <3
Dessutom har jag inte träffat henne på evigheter så ska bli riktigt kul att träffa henne =)

 

 

Hoppas alla har en bra torsdagskvälll!

 

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se