Ingen bra sömn idag helller... suck!

God morgon :)


Inatt har jag knapp sovit någon (igen) pga smärta i magen, seriöst om det fortsätter göra såhär jävla ont och att jag inte kan sova pga det så kommer jag ju aldrig orka med en förlossning :/ Men kan ju bara hoppas lillen vill komma ut snart, väldigt snart innan alla min krafter tar slut :)

Ska för övrigt iväg till barnmorskan idag vid 10.30 så ska väl prata med henne lite om allt det här och se vad hon säger, sen får vi ju se hur mitt blodtryck är också.



Glömde nämna igår att jag gick in i vecka 39 <3








Det är alltså 12 dagar kvar till beräknad förlossning så jag hoppas att smärtan går över under tiden eller att hon kommer ut tidigare :) För 12 dagar med denna smärta och riktigt usel sömn är inget jag ser fram emot men är bara att stå ut så kommer lillen när hon är redo :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se