Home :)







Nu har vi precis kommit hem från Barnmorskan så jag sitter och äter mackor och dricker julmust  och kollar på Glee.

Jag ska tillbaka till barnmorskan kl 09.00 imorgon för att lämna urinprov samt kolla blodtrycket igen. Jag kunde nämligen inte lyckas kissa när vi var där så får ta med mig ett i morgon, sen var även blodtrycket ovanligt högt men kan vara tillfälligt så ska kolla det igen i morgon.

Vi fick även höra hjärtljudet igen, första gången för Johnny faktikst, han såg lite chockad ut men samtidigt överlycklig och det är väl självklart man blir lycklig,glaqd och helt varm inombords när man hör sitt barns hjärtslag.

Jag har ju haft väldigt ont i magen senaste dagarna och pratade med barnmorskan om det och hon sa " det kan nog vara på gång nu" alltså shit, det kan vara på gång, det pirrade till lite i kroppen när hon sa det kan jag lova.


=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se