film mys <3









Nu har vi kollat på filmen bröderna Karlsson käkat hamburgare och druckit julmust.
Filmen var riktigt bra, rätt rolig också.

Tycker fan inte att det finns många bra filmer att ladda hem för tillfället men om någon har något bra tips på en bra film så skulle det vara nice  :)


Jag har för tillfället väldigt ont i magen förmodligen förvärkar, känns som jag har extrem mensvärk minus mensen då samt som om ryggen håller på att gå i tusen bitar. Kom just på att jag glömt att göra mina träningsövningar idag och orkar inte göra dom just nu heller men blev i alla fall en liten promenad förut och sen får jag väl köra dubbla övningar i morgon, hehe.



Men ska jag kolla klart på CSI sedan krypa ner i sängen tänkte jag.



God natt! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se