En bråkig Gizmo och mjölk överallt..



 


I morse när jag vakna var det mjölk överallt och jag var helt blöt  för jag hade läckt bröstmjölk, men får skylla mig själv för glömde lägga i ammningsinläggen, smart :) Och det är verkligen tur att vi har tvätt tid i morgon för alla mina kläder är täckta i bröstmjölk och bebisspyor, WOW jag är verkligen mamma <3

 

Och idag har Novah varit lugn och ammat samt sovit normalt men för någon timme sedan börja hon skrika och gråta men nu har hon somnat hos pappa <3 så fin dom är mina älsklingar. Men däremot har Gizmo varit riktigt jobbig idag och gått runt opch jama som fan så det har ekat i hela huvudet så ska ta och kastrera honom nu till veckan om det finns tid dvs, för då blir han mycket lugnare.

 

 

Natti!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se