Börjar bli sjuk lagom till jul tror ja :(



Jippi, sjuk till jul det är så typiskt mig.



Är helt utmattad i kroppen, huvudet värker konstant och känner febrig, fryser och svettas. Så på julafton är dfet nog jag som myser ner mig i soffan med täcke och en kopp te men vad gör det egentligen? Jag är ändå inte speciellt förtjust i julen och har inte firat på så länge så kommer knappt ihåg hur man gör och dessutom är Novah så himla liten just nu att hon ändå kommer sova igenom hela julen, så blir nog inte åka någonstans för mig utan hemma mys  och små fira lite med min lilla älskling <3







Idag passade jag och älsklingen på att köpa oss en varsin pizza medans busungen låg och sov, och hon är så himla duktig har sovit i sin säng hela dagen för första gången annars vill hon alltid sova i sängen med oss.

Jag är medveten om att tröjan är lite för stor men måste nämligen ha så för hon har lite dålig blodcirkulation i händerna och blir iskall direkt eftersom hon vägrar ha händer under täcket utan ska nästan alltid ha dom uppsträckta i luften eller nåt :)


Nej nu ska jag be killen gå till affären åt mig och köpa något gott te, för fryser så mycket och mår uselt plus gör fruktansvärt ont i brösten när jag går ut i kylan :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se