25:e december!


H
alloj!


Idag har jag inte riktigt haft tid att blogga, vi har haft besök hela dagen =)

Vid 12:30 så kommer Johnnys syster och mamma som hade med sig julklappar.
Jag fick en skit mysig grå mys dress, och även chocklad och lite godis. Blev jätte glad och överraskad för hade ju inte förväntast mig något. Sen fick Novah fick massa fina kläder och sängkläder. Vi också sängkläder, sen en bok "min första bok" där man fyller i saker om bebisen så som, första orden, första stegen osv... Jag återkommer med bilder i ett annat inlägg :) är alldeles för seg och trött för att ta kort på allt nu :)



Denna fina tröja fick Novah i alla fall :)






Efter att dom åkt hem kom Markus över en stund, vi beställde pizza och kika lite tv och efter han dragit kom Micke och dom tog några öl och vi satt och snacka en massa, så med andra ord har det varit en fullspäckad och riktigt trevlig dag/kväll och jag är riktigt trött, men nu ska lill tjejen ha mat så blir inte sova riktigt än.






Kommentarer
Postat av: Beatrice

vad fick du av honom då? :)

2010-12-26 @ 20:45:50
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så fin hon är! grattis :)

2011-01-02 @ 22:14:01
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se