24 December ! :)


Hej Hej :)


Oj, vad tiden går fort alltså, idag är min lilla älskling 1 vecka gammal <3
Och idag är det precis ett år sen jag sov hemma hos Johnny för allra första gången, hihi.
Det är otroligt hur fort livet kan förändras helt plötsligt, mitt liv var rätt trassligt och jobbigt förut och idag bor jag ihop med mitt livs stora kärlek och våran underbara älskade dotter <3 Livet är perfekt och jag har aldrig varit lyckligare!


 

 

Just nu sitter älsklingen och spelar WOW,  och jag bloggar, äter frukost och myser med Novah, vi lyssnar även på Nalle puh och lite andra barnsånger det tycker hon om :)  Efter att jag ätit upp frukosten tänkte jag bada med lillitjejen så vi blir rena och fina såhär på julafton. Lite trist dock att jag inte mår vidare bra idag, mitt huvud spränger som fan och har gjort det sen igår kväll :/ Hoppas den försvinner snart.

 

 


Gulleungen tycker om att suga på pappas finger <3 haha.

 

 

 

 

God Jul!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se