Update..


Helgen var kanon, eller ja söndagen iaf för vi sov i stort sett hela lördagen. Men igår hade vi mys ikväll och det blev tacos och filmen Starsky and hutch vi har dock båda två sett den förut men den kan man se flera gånger för den är riktigt bra och rolig.  Jag vart så himla mätt efter maten så somna direkt, tror jag hamna i mat koma eller något, haha.








Idag har varit en ganska usel dag, eller har väl inte varit fel på dagen i sig utan snarare mig och mitt humör som varit uselt. Dagen började med att jag vaknade av att Tyson ( min ena katt ) satt på mitt bröst och kissade på mig och jag vaknade och var tokig såklart, och efter det har humöret varit ganska lågt. Jag vart dock jävligt glad när älsklingen kom hem med en fin rosa blomma åt mig tidigare idag, han är så himla underbar min älskling <3

Men just nu är inte humöret på topp alls men kan bero på att jag är hungrig, har ont i huvudet och är trött.
Vi gick till Ica för ett tag sen för jag var sugen på en baugette men så börja jag sura i affären och inte alls ville ha den och sen dess har jag varit sur, men nu är killen uppe igen och köper den åt mig i alla fall.



Och nej jag är inte en bitch utan det är bara hormonerna som spökar och tyvärr måste killen stå ut med mig, tycker faktiskt synd om honom.






Denna fina blomma fick jag av älsklingen <3 Han vet ju att rosa är min favorit färg och nu ska jag se till att vattna den så den inte dör!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se