Sova, äta, spy = mitt liv!

Halloj :)

Nu är är jag riktigt trött på att vara trött och spy jämt så  i morgon är det jag som ringer BM för att se om jag kanske kan få en tid för provtagning, det är ju mycket möjligt att jag lider utav järnbrist eller något annat. Sist jag var där och tog prover innan sommaren var mitt blodvärde väldigt lågt men hon ville avvakta så får se vad hon säger i morgon.

Jag tror att även fast man är gravid ska man inte vara såhär trött. Jag sover i stort sett 20 timmar av 24 och det är inte normalt och när jag väl är vaken så mår jag illa och spyr, enligt mig känns det inte som att det ska vara såhär men å andra sidan är jag ingen läkare heller. Fast behöver man verkligen vara läkare för att förstå att detta stämmer inte ? hm..










Men något postivt att se ifram emot är ju december då min lilla älskade Novah kommer <3 128 dagar kvar =) hehe UNDERBART!  <3









Kommentarer
Postat av: sarah

lycka till med flickan :)

2010-08-22 @ 13:47:38
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se