Party, sjukhus och total utmattning!

Helgen har varit för mycket för mig, eller fredagen ska jag väl säga för resten av helgen har jag i stort sett spenderat i sängen och ändå är jag fortfarande utmattad. Jag skulle även ha tvättat en madrass imorse i grovtvätten men lyckades inte bära ut den jäveln, så får sova utan den i natt igen vilket är hemskt för min rygg dör lite mer för varje natt jag sover utan den!!!



I alla fall, i Fredags skulle killen festa lite så det kommer över lite vänner hit och även vissa som vi inte kände och allt började som en trevlig kväll trots att jag var seg och trött, men senare framåt kvällen urartade allt, Johnny var iväg och hämtade min syrra som hade snubblat och slagit upp hakan så jag tog med henne in på toan och försökte stoppa blödningen och sen när vi kommer ut är det världens bråk. Då har nämligen 2 st killar här börjat slagits och det är värsta livet och det fortsätter ute i trapphuset sen och där går också rutan i portdörren sönder :( Så himla respektlöst att folk inte kan sköta sig när dom är borta och vi har inte heller fått någon ursäkt för hur dom bar sig åt här. Det gick så långt att vi var tvungnaatt ringa polisen på dom och så ska det fan inte behöva vara.

Efter polisen varit här började folk dra sig hemåt och jag och Johnny följde min syster till akuten där vi fick sitta tills 7 på morgonen och sedan gå hem för att han slaravat bort sin plånbok (som vi hittade när vi kom hem).
Men var tur att vi ändå satt kvar hela tiden för hon var tvungen att sy.





Jag kom inte i säng för ens runt 14:30 på lördagen men vaknade tyvärr vid 17.00, men somna igen tidigt på kvällen och sedan dess har jag nästan bara sovit. Men vi hann också med att tvätta lite kläder igår kväll dock fick vi tvätta på min gamla gård för här är det omöjligt att få tag i en tvätt tid :/  Men vi hade grovtvätten bokad idag och jag skulle tvätta en madrass men jag kunde inte riktigt bära ut den jag bara ramla runt så jag sket i det.


Men nu ska jag vila mig lite tänkte jag.... är fortfarande helt slut!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se