Kvällsmys i min ensamhet =)


Jag tog nyss ett varmt och mysigt bad, det var riktigt skönt efter den här dagen kan jag lova =) Jag har gått till affären 2 gånger och sen städat och sprungit runt så ryggen har gjort väldigt ont idag.

Det ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen och sova så fort Johnny kommer hem som förövrigt är i studion just nu och spelar in musik med sin syster men han kommer runt 11 kan jag tänka mig.


Sitter och mumsar vit choklad och fan vad svårt det är att hitta sån choklad i affärerna, det finns typ inte så fick köpa sådan som man använder till bakning men den är god den med :)








God natt allihopa =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se