Duktiga jag!!


Fy fan vad duktig jag känner mig, har varit i full fart sen kl 05.00 men det känns i ryggen kan jag säga. Även tyson har varit i gång lika länge som jag men nu tar han en tupplur.





Fyfan vad mycket disk vi har, det är sjukt men är väl snart klar. När det gäller städa så är det nog diskning som jag tycker är värst, det är hemskt. Det är äckligt, smutsigt och man blir så himla torr om händerna och naglarna blir mjuka :/ Men jag måste ju diska klart.





*SUCK*





Btw, måste bara tacka Jenny (http://duvethonjny.blogg.se ) Som har fixat min blogg, tycker den vart helt sjukt fin så TACK SÅ JÄTTE MYCKET gumman <3









Kommentarer
Postat av: JNY ©

Du är så himla duktig Jenny med allt, som jag sa.. johnny borde visa sin uppskattning lite oftare, för det inte alla som har sån tur att ha sån flickvän som dig! <3 men du behöver vila också, tänk på det!



Awww.. så lite så, klart jag hjälper till med bloggen gumman :) kul att du blev nöjd iallafall! säg till nästa gång om du behöver hjälp med något mer. <3

2010-08-18 @ 10:27:48
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se