Shopping! <3

Idag har man då varit på stan och shoppat lite vart dock inte så mycket men får duga förtillfället.




Ögonfransböjare ( ett måste enligt mig) från kicks 48 kr!




En Pennvässare från Kicks 20 kr ! (prisvärt)

 

 

 

 

 

 

 


Maybellines Dream matte mouse från Kicks 135 kr! (Täcker så himla bra)

 

 

 

 

 

 



Och så var jag självklart tvungen att prova Maybellines nya Pulse perfektion för 185 kr! Får se hur det går :) Även denna är köpt på kicks!

 

 

 

 

 

 

 


Har även inhandlat Elvitals nya Total repair hårvårdserie, hoppas på ett bra resultat!

 

 

 

 

 


 

 

 

Hot and straight är en av mina favoriter, ett värme skydd för håret om man ska platta eller föna håret och kostar bara 48 kr, awesome!

Garnier Nutrisse hårfärg Guld blond 85 kr! :)

 


Och sist men absolut inte minst köpte jag öl, Soferio :) Gott Gott! <3

Så nu blir det att ta en bärs och fixa håret tror jag :)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se