Måndag! <3

 

Åh yeah, Ny vecka, nya tag och en av mina favorit serier Community, Så jävla rolig serie alltså. Varje Måndag kl 22.00 <3 En underbar halvtimme en måndagskväll!

 

 

 

 

 

 

 

I morgon ska jag iväg till arbetsförmedligen och göra upp en handlingsplan sedan ska jag väl ta mig i kragen ( fan hatar det uttrycket egentligen men i brist på annat så..) och dra iväg och kika lite utbildningar för ska ju börja plugga igen hade jag tänkt mig, har dock ej bestäm vad ännu det lutar mot antingen Socionomprogrammet, affärshögskolan, eller möjligtvis slutföra sjuksköterskeutbildningen.

Jag vet inte riktigt, är fruktansvärt osäkert faktiskt, jag är ju sugen på allting så får kika runt och göra lite grundligare efterforskningar samt skriva ner fördelar respektive nackdelar med varje utbildning, vi får helt enkelt se vad som händer.

 

 

 

Nu är det dags för Community + mys i soffan <3

 

cheeeriioos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se