LYCKA <3

Jag är så förbannat överdrivet lycklig, allt är perfekt. Det är otroligt hur ens liv kan förändras så snabbt, så fort, men det är positivt, allt är positivt just nu. Idag har jag gått runt och bara varit hög av lycka och inte kunnat sluta le. Allt är så perfekt och precis som jag velat ha det så länge men det känns konstigt men på ett bra sätt och väldigt overkligt.


jag säger som jag brukar

"Varför drömma när
verkligheten överträffar allt annat?"


Konstigt, otroligt... att ens liv kan gå från ensamt,normalt och enormt mycket festande till PERFEKT på bara några månader.





Johnny Andersson jag älskar dig... det vi har är underbart och det kommer bara att bli bättre <3



Kommentarer
Postat av: Andis

Älskar dig med som fan älskling, allting känns overkligt men endå jäääääääääävligt underbart. Det går inte att beskriva hur jävla mycket jag älskar dig, du betyder allting för mig gumman. Snart flyttar vi också till en helt PERFEKT lägenhet, det kommer bli så underbart. Jag älskar dig / Din johnny

2010-04-28 @ 14:59:03
URL: http://andistheman.blogg.se/
Postat av: JNY ©

Glad för er skull <3

2010-04-29 @ 19:44:11
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Penny

ÅHh gullig du är älskling hihi. du betyder allt för mig med, ja kommer blir helt underbart fan läääängtar Älskar dig <3



hihi tack Jenny <3

2010-04-30 @ 02:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se