Ensamma nätter..

Ja, många ensamma nätter har det blivit senaste tiden trots att jag har pojkvän men han är ju normal och sover på nätterna medans jag är vaken, har kommit in i sån där fas igen där sömnen och jag inte riktigt går ihop. Man kan nästan tro att min kropp producerar något slags ämne som tex koffein, haha. Men lär väl bli ändring på det snart får vi hoppas. Får fördriva nätterna med the sims, det går ju det med.


Idag så har vi varit duktiga och tagit en promenad till willys och hem, men mindre duktiga som stannade och käkade på Mc donalds, som jag var så snäll och bjöd älsklingen på :) hehe jomenvisst jag kan också vara snäll ibland. Bjöd även honom på 10 öl från systemet snäll som jag är, men drack dock inget själv utan blev helt spyfärdig av bara lukten. Och jag som älskar öl i vanliga fall, haha se så det kan bli. Så vi spenderade kvällen med tv tittande i form med Simpsons, Vampire daries, Criminal minds och Rena rama rolf och älsklingen drack öl och jag nöjde mig gott och väl med cola =)



ÅHHHH.. är helt kär i denna telefonen <3



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se