Det blev karate igår...

Varje ute kväll blir roligare och roligare. Onsdags = Strömpis för kul. Minnet är svagt, väldigt svagt men jag och Marre drog iaf dit och träffa Bella och Jonas, och styrde cash. Sen väldigt för mycket alkohol men vi träffade 2 riktigt heta killar från Hofors ( vart det nu ligger ), och då menar jag riktigt jävla heta. Sen styrdes det efterfest hos Marre men kommer i stort sett inte ihåg så mycket, lite vin och lite musik sen hemgång typ.

Och nu vill jag inte veta av några avsugninar på toaletterna!!!! Haha.

Midsommar var Kanon, förfest i BB sen fest hos jonte och jävla vilket humör jag var på, Ska vi dansa på borden? :)

OCH igår, haha finner inte riktigt några bra ord eller jo KAOS!!!

Förfest, Stället och sen hyrde vi rum på Scandic och festa vidare och bada skum bad :) Och jag drunkna typ 18 gånger.
Befann mig iaf mer under vattnet än över haha. Men det var kul :) Och skåningen :) blev nog lite små kär där tror jag faktiskt haha :)

Mitt öga är rött och mitt finger infekterat, har blåmärken över hela kroppen och jag borde bli nykterist!



Kommentarer
Postat av: Jens

du gnäller om ditt finger och du vill bli soldat?och förmodligen kommer skjuta dig själv i foten haha

2009-06-21 @ 16:25:39
Postat av: Penny

Käften!!!!!!!!!! JAG ÄR BÄsAT!!!

2009-07-04 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se