Mår inget bra..

Senaste veckan har varit katastrof, utgång 2 gånger dock MEN i nyktert tillstånd, det ni!
Inte för att jag har mycket att välja mellan men ändå. Annars har jag mest ätit, sovit och spytt. Mitt nya liv! Isn´t wonderful?

I Tisdags när vi hängde på Liquid insåg jag verkligen att alla är idioter när dom är fulla, jag stod knappt ut.
Bara tjat och gnäll hela jävla tiden. Liksom ja, vi har hört den där historien ca 25 gånger nu tack!
Skulle jag vart full skulle den dock ha varit lika intressant varje gång haha.

Sen i Fredags var det lite hemligt VIP grejs på nya Satin och så självklart min jävla otur, det var FRI BAR!!! Och allt jag kunde dricka var alkoholfritt men lekte bartender istället :)

Sen igår var jag och Zandra ( ALIKA) på någon fest på norr någonstans. Lyckad hemfärd där alltså.
Vi sprang runt helt vilsna i spöregn haha. Och jag var som vanligt tvungen att stanna och spy ett visst antal gånger.

Zandra : Fan vad jag hatar dig just nu Penny.
Penny: Tyst! Jag måste spy!
Zandra: Det regnar som fan, vi hittar inte, jag är hungrig, blöt, fryser och min förbannade klack ramla av och just nu av alla möjliga tillfällen måste du spy, va fan då för? Håll dig!!
Penny: Jag lovar nästa gång spyr jag i farten.
Zandra: Tack det uppskattas!

Hahah Hur i helvete skulle det gå till?

Men FK äger fan.

F: Men sluta spy
P: Men va fan bara blir så, är ju gravid.
F: va fan är det jag som är farsan?
P: Öhm, du vet vi måste ha sex först sen måste du komma i mig och sen..
F: Jag vet hur barn blir till penny
P: Ja, men va fan ställer du en så dum fråga då?
F: Jag vet väl för fan inte vad sysslar med när jag sover!!

Hahaha! Sämst!

Då vare dags att spy igen..... Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se