Karatefylla!

Alltså seriöst, Vad hände ?

Fett full, och var i helvete tog mina kläder vägen ? Hur lyckas man?
Och mobilen är i kumla.. hm
Det ända jag minns från krogen är fan att jag träffa syster, betala Johan, Var upppe och dansa med bella sen någon kille hm sen träffa Malena och Crille, Sen helt plötsligt hängde jag på norr med något skabb. Träffade V också på norr fyfan vad pinsamt måste seriöst lära mig hlla käften men va fan du är ju världens vackraste människa hur kan man då vara tyst? WOW är nog fortfarande lite förälskad i dig haha ;)

Har stora jävla minnesdörrar fyfan vad drinkar tar har fan inget minne kvar men för festen var fin !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se