Fy fasen

Kom nyss hem från Zandra, som för övrigt fyller 24 idag. Så har varit där och ätit tårta och diverse godsaker, vilket var otroligt dumt av mig. Jag tål ju inte mjölk så sitter och mår förbannat jävla dåligt just nu. Känner att det snart är spy dags, fy fan så äckligt. Och så helt annat, på vägen hem såg vi ett sånt där jätte gulligt par man verkligen såg lyckan i deras ögon. Och vid ett sådant tillfälle kan ja inte hjälpa att känna en slags ensamhet skölja över mig, även om den känslan bara varar i några få sekunder så kommer den faktiskt ibland. Men så tillbaka till verkligheten, jag vill ju inte ha det som dom har, jag vill inte ha ett förhållande. Allt det där som kommer med när man inleder en relation med en person. Man ska ta hänsyn till den andres behov osv jag menar it sucks. Om jag vill gå upp kl 3 på natten för att röka så gör jag ju det palla ta hänsyn till den som sover brevid, vaknar han så gör han to bad but thats your problem honey. Nej fy fan för sånt där förhållande trams, palla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se