Underbar dag! <3

Helt jävla underbar dag trots det risiga vädret : )

Vakna vid 7 imorse av att Zandra skickade sms och ville ut och gå, vilket vi gjorde.
Det var ju faktiskt soligt och fint imorse till skillnad från nu. Vi gick hela markaspåret och det tog sin lilla tid.
När vi kom hem drack vi te och käka frukost samt kollade på Montel show, vilket var otroligt intressant.
Handlade om människor som plastik opererade sig pga att dom inte trivdes med sitt ursprung, b.la en asiat som skämdes för att vara en asiat, och en mörkhyad kvinna som tyckte att alla svarta var smutsiga, äckliga, fula och liknade apor. Så hon blekte sin hy med hjälp av mediciner och operationer i stil med Michael Jacksson. hehe,

Sen har jag väl i stort sett suttit i telefonen hela dagen. Conny från brottsoffer jouren ringde, och nu är det äntligen på gång med mina pengar  =) äntligen!!!!

Även Monica ringde ang. arbetsträningen och rehab, vilket jag börjar med nästa vecka. Soft!
Det ska faktiskt bli riktigt kul :)

Just nu sitter jag hos Zandra och ja, gör absolut ingeting, Vi ska snart dra upp på stan och käka på Palette sedan inhandla lite alkohol till fotbollen ikväll, Sverige - Holland. Tyvärr är ju Elmander inte med otroligt ledsamt. Men det hela kan mycket väl funka ändå.



Jag saknar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se