Sweeet dude!

Imorse när jag vakna så hade jag den där härliga känslan att idag kommer bli en toppen dag, Trots att hela kroppen värkte efter gårdagens händelse så var jag på strålande humör vilket jag fortfarande är.  :)

Runt ett tiden ringde Öbo som hade helt underbara nyheter, det visa sig att jag tydligen inte är vräkt längre utan dom har dragit tillbaka vräkningen på något sätt så jag får bor kvar om jag nu vill det :) Skit bra!

Igår så vakna jag runt halv 5 efter att ha sovit i 17 timmar, helt otroligt.
Jag var sådär jobbigt seg och trött efter att ha sovit alldeles för mycket men hoppade in i badet och gjorde mig klar för att dra hem till Mia.

Vi hade skit kul till en början, drack cola och käkade thai mat och snackade om det mesta.
Sen fick vi för oss att vi skulle göra ansiktsmasker eftersom det är ju faktiskt bra för huden, så det gjorde vi.
Den skulle sitta på i 20 min och självklart glömde jag bort att jag hade den på mig, när vi gick upp för trappan till övervåningen så vart det totalt svart där uppe och jag började fumla runt i hopp om att hitta en lysknapp men det jag inte visste var att de hängde en spegel på höger sida om trappan och när jag såg en vit läskig mask (som påminde lite om Jason masken i fredag den 13:e) i spegeln blev jag livrädd och hoppa till och trampa snett och ramla rakt ner för trappan.

Som tur var klarade jag mig med lite smärta och hjärnskakning, för övrigt så är det rätt kul när man tänker efter : ) haha


Och något helt chockerande är att jag har varit helt jävla nykter hela helgen, wow! =)
Men ärligt talat så var det faktiskt riktigt skönt. Har ju faktiskt varit en hel del festande den senaste tiden med b.la Marre,mogli, Micke, Mr sky, Tomas, Amin, Stellan och Jenza =)
Men blir väl mer sånt snart med tanke på att jag fyller år nästa vecka :) Jippi!


Dude, where´s my car ?  haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sova 17 timmar måste ha varit som en semester på ett stort fluffigt rosa jävla moln!

2008-11-18 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se