Absolutley Greeeaaat :)

Hejsan Hejsan : )

Fyllde 21 år i tisdags, en otroligt rolig dag/kväll. Vakna runt 10.00 och började fixa och sådana saker, vid 14 kom familjen samt en del av släkten men ville dock bara bli av med alla för det är extremt påfrestande att gå runt och vara super trevligt i flera timmar, fick en fruktansvärd huvudvärk.
Senare på kvällen så tog jag bussen hem till Fredrik, där vi satt och festade lite grann. efter några timmar joinade även Emilie och sedan Jonte, Adde, och Tomas. Fredrik segade som vanligt så jag och Emilie drog iväg före till Satin. Och där var det fett med folk och fett kul : ) Träffade Simon och en massa annat skojigt folk.

I Fredags var jag ute med Micke på Stället, rätt okej faktiskt.  Träffade ju Jerry , grymt längsen. ; )
Efter krogen hängde vi med hem till Joen på efterfest : ) as nice.

" Jag har aldrig mått såhär dåligt, Ingen förstår hur dåligt jag mår " haha så jävla kul : )

och även igår var en otroligt lyckad kväll. Drog med Jeans och älsklings Danne till BB restaurang/bar för att titta på Mickes uppträdande, som för övrigt var helt jävla fantastiskt ; )






Hehe, jag inne på toan med Danne som fotograf haha :)





Danne min Favorit : ) dock bara bakdelen men den är ju riktigt nice den också : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se